Tuesday, April 10, 2012

apekah ?

hari tu , tengah syok syok aq layan FB . tiba tiba ade bende keluar dekat wall aq . ni ha

|
|
|
\/


aku rasa bende ni macam entah ape ape . ape la teruna zaman sekarang ? dah perempuan tu tanak layan kaw , tapayh la sampai nk buad mcm ni . kaw sedar tak yg kaw dah malu kan perempuan tu ? haih , kalo aku jadi perempuan tu , memang aq terus commnt dkat gamba ni . tolong la ade kesedaran sikit bro . perempuan tu tak layan kaw sbb dyer tak kenal kaw . dyer tanak layan lelaki yang dyer tak kenal . mybe dyer ada sebab2 dyer sendiri . haiyaa , then kaw punye commnt dgan member kaw , pheww ! bukan maen cantik bahasa . see , aku buad bende ni pun aq padam jugak name kaw dgan nama member kaw . aku boleh je tak padam . tapi nnti kaw pulak yang malu . kalo kaw betul betul romeo , kaw pegi mintak maaf dekat perempuan tu .


nk dengar aq pantun ?
berehat-rehat di bawah bangsal
sambil menikmati buad rambutan
si dara tak layan tak usah kaw kesal
serious bro , kaw teruna pinggitan


tujuan aku buad post ni sbb aku rasa aku tak puas hati . btw , syabas kepada perempuan tu sbb tak balas msj budak ni . bagus , saya tabik dekat awak :)




No comments:

Post a Comment