Thursday, October 25, 2012

.....

yang patah tumbuh , yang hilang berganti ? lahaii . mula mula aku ingat pepatah tu macam tak betul . tapi yaaa , sekarang baru aku rasa yg pepath tu sangt tepat . dulu dua dua over . berjanji kemain tinggi . skrang dua dua dah lupa janji . watta ? mula mula aku rasa macam , "oh okey , mybe ada second chance" . tapi bila dah macam ni haa . segedebekk ! rasa macam baru jatuh tingkat 17 . hahaha . tapi bagi aku , dalam hal ni , dua dua salah . tapi yang paling bersalah , si perempuan tu . dye yang lupa janji dulu . tapi setahu aku hati perempuan tu macam tak menentu . tapi perempuan tu cakap , kalau hati dye still rasa macam tak menentu , tak adil untuk si jejaka yang baru . tapi dlm masa yang sama , dye macam menyesal . hahaha , macam cerita nada cinta yang lembab tu tak ? apa apa pun , perempuan tu yang salah . dye yang berpaling tadah dulu . kay , just forget it :')



by the way .............
MAZDA :')

No comments:

Post a Comment