Friday, October 26, 2012

Saya ada KAWAN :')

kawan yang sudah sekian lama tidak jumpa . haih ,rindu sebenarnya nih .

AINIE HAZIRAH :)
dye ni aku baru kenal tahun lepas . tu pun sebab satu kelas tusyen . tetiba kami jadi rapat macam dah bertahun tahun kenal .dye ni la satu satunya pakwe aku . takda lain dah . dye hebat . selalu ada sebelah aku . pernah sekali , aku menangis mcm tangki air bocor . berjurai2 air mata . mmg tak tahan dah . so kene cerita dekat dye . and baru lah rasa lega . tengs akk manis . satu je problem dye nih , kalau nak ajak keluar , suka last last minute . gilaa dye nih . aku dengan famly dye agak rapat . mak dye sangat sporting . rindu gila mak kau wey ! rindu pulak nak dengar suara bapak kau yang macho tu . haihhh . hahaha . dengan dye nih , aku selalu merewang sana sini . ade jeh tempat yang kiteorg nk pergi . dengan dye nih jugak laa aku pecah rekod , jalan kaki dari tesco sampai rumah . gilaaa . wey , rindu nk karaoke lagu BALDU BIRU . haihh , TETOT BIRU + BALDI BIRU ever okey :')


FARRA DHALIA :)
makcik nih menyepi sikit . hahaha . wey , rindu gila dengan kau . serious . farra ni kejam . dye kan tinggi . aku pulak pendek . so dye pernah letak pensilbox aku dekat atas pintu . tyme tu rasa nk maki pun ada . mentang mentang aku tak sampai . hampeh kan ? hahaha . tapi serious , kenangan tu paling aku takkan lupa


MOHD AZAIFIE :)
dulu masa dye ni baru masuk tusyen , aku sangt benci and menyampah . sbb bagi aku dye nih kerek . hahaha . entah la . aku pun tak tau kenapa aku dengki sangt dengan dye . dulu cukup menyampah , skrang kemain rapat dahh . aku panggil dye nih atok . sbb ada masa masa dye pelupa . mula mula mcm nk ejek jeh . lama lama melekat . sampai lah skrang . and bukan aku sorung jeh , ada la kengkadang kawan yang lain panggil dye atok . see , aku memang kreatif ! cewahh ! dye nih budak sport jugak lah . kemain aktif . kejap dok rugby , kejap bola , kejap futsal . tak reti duduk diam . sangat ohsem bila tengok dye main rugby . tapi tula , dye punye posisi dapat posisi yg senang jeh . so tak mencabar mana . cehh ! haha

AFIQ RODZALI :)
dye nih best . sangat deboom ! kiteorg selalu OTP . atau dalam erti kata lain , bergayot . dye ni ah . MIANG . kalau call aku , mesti tanya pasal si gadis "S" . hahaha , ye , dye mmg gedik . tak pernah skali pun kalau kiteorg borak , tak bukak crite pasal gadis "S" . ade je benda dye nk tanya . *madee , budak "S" datang sekolah tak tadi ?* see , miang kan ? hahaha . siapakah "S" ? biarlah rahsia . hanya kami berdua shaja yg tahu . dye ni baik . ye , baik gila . disebabkan kiteorg sllu OTP , so ada satu mlm tu dye call aku . tyme tu aku tengah frust sbb kerja kursus hilang . so aku borak dengan dye macam nak tanak je ah . tetiba dye tanya *kau kenapa madee ? okey tak ?* haaaa , langsung aku tak dapat tahan air mata . langsung nngis . then dye tenangkan . poyo jehh . hahaha . btw , tengs yaa bee a.k.a afiq :D



THAQIFAH KAMARULZAMAN :)
qifah qifah qifah ! rindu kau gila wey . rindu teramat sangt . mana laaa poie nombor enset kau nih ? den takdo haa . susah bona nk contact . dekat FB pun kau macam tak bergiat aktif jeh . lain lah aku nihh . acehh ! hahaha .


ZATUL :)
zatul zatul zatul ! dye ni macam garang sikit . macam la macam . ehekss ! haha . rindu kau jugak wey , sumpah tak tipu . paleng rindu kenangan dalam kelas 3Perdana 1 . paleng aku suka , tyme kita buat suprise untuk bee and tyme ujudnya tikus mondok yang sangt ohsem tu . fuhh ! kenangan paleng gilaa


HAIKAL :)
dye ni dengan aku , macam anjing dengan kucing sikit . ada je benda yang nk digaduhkan . ahai . hahaha , soryy ye haikal .

SYAFIQ :)

syafiq ni cengekerik sikit . pemalu ke hapa , aku pun tak tau . apa la cerita kau sekarang haa .


HYLMAN :)
dye ni dulu aku benggang sikit , sebab apa entah . tapi sekrang aku dah okey . biaselah madee , suke beranggapan buruk dekat org lain . hahaha . soryy ye hylman :D


Kesemua nama nama diatas aku kenal masa tusyen 3 Perdana 1 2011 . kecuali farra la . well , dulu satu sekolah . guys , serious rindu korung semua . sumpah tak tipu

p/s yg lain tu , tayah laa aku sebut nama , korung aku selalu jumpa dekat sekolah kan ? ehekss .
 Penghuni kelas 3 Perdana 1 :*


yang diSAYANG :*


ni laa ATOK ! hahaha . nama dah melekat dah

BEE + ATOK ! haha


my only BALDI BIRU



tiga sekawan :*




jujur , SAYA RINDU WARIS KELAS 3 PERDANA 1 ( LOTUS 2011)





No comments:

Post a Comment