Thursday, November 8, 2012

Annual Dinner :')

jujur , walaupun tugasan aku hanya bahagian persembahan , tapiii ! penat dia sampai ke tulang haa . ponek yang teramat sangat . hari rabu aku balek pukul 6 . orang lain balek pukul 1.50 , aku pukul 6 . oh yaaaa , rasa macam nk tercabut nyawa . dengan nk demamnya . fuhh ! tak larat pun ada . tapi nasib laa badan ni tak jadi demam . alhamdulillah . so malam tu , apa lagi , siap siap , then ibu hantar pergi sekolah . daftar , then tunggu pengetua and YDP PIBG . then YDP pun sampai . so aku dengan iman radi pergi mengiringi . mula mula ingat mengiringi jeh . rupanyaaaa , kiteorg duduk sekali dengan VIP tu . ahaiii , mula mula macam cengekrik jugak laa . tetiba cikgu azlin ckp *madee , awak dengan iman duduk sini. awak duduk sebelah saya , biar iman duduk sebelah awak . so nanti dia akan duduk sebelah cgu azam* terus terpaku terdiam semua lahh . then dengan senyum kambengnyaa , aku duduk dengan penuh gedik . ada napkin laa bagai . mula mula tanak pakai , tapi bila tengok iman radi pakai , terus rasa macam nak pakai pulak . eheksss . then makan makan . srious , tanak dahh duduk dekat meja VIP . rimas tau takk ? nak makan kene cover cover . dah laa ayam tu liat . then aku duduk bertentang dengan pengetua pulak tu . hadoo  . macam macam yang jadi masa tengah makan . apa yang jadi ? ahaii , jangan tanyaa . biarlah aku dengan iman radi je yang tau . semalam paleng banyak gelak time makan laa . kejap kejap kunk aku pandang iman radi , then aku gelak . ade jee benda . serious , tanak dahh duduk dekat meje VIP .then ada soalan kuiz . ahaii , soalan pertama aku menang . yeyyy ! dapat benda yang aku nak . serious benda tu comel . sukaaa ! then terus ke persembahan . mula mula tarian india , then ada budak main keyboard then turn aku pulak . lagu apaa ? lagu aku suka dia . lirik memang tak laaa nk hafal . busy kot , tak sompek . nasib ada tv dkat depan tu . masa tengah nyanyi , tetiba haziq irfan naik atas pentas bagi ballon pooh . haha , sweet bukan ? mula mula macam terkejut jugak laaa . disebabkan terkejut , so aku capai ballon tu dengan kasar , sampai tercabut batangnya . kmaluu -_- . budak ni budak form 1 yang sangat sengal . so sekarang ni aku panggil dia MY PAKWE POOH . terima kasih ye adik :') then bla bla bla . bagi hadiah . ehemm , aku dapat anugerah pengawas cemerlang . bukanlah cemerlang dari segi akademik . cuma cemerlang dari segi tugasan . agaknyaa lah kann ?

  • Anugerah pengawas berwibawa-Mohd Nur Iman bin Mohd Radi


  • Anugerah pengawas cemerlang - Nurul Mardhiah bt Kamarudin


  • Anugerah pengawas berkterampilan -Mugilan a/l Arumugam


  • Anugerah pengawas berdedikasi - Nor Mas Adila bt Anas

  • Anugerah pengawas setia - Nurul Iman Natasya bt Zulkafali

  • Best Dress lady - Thilaga

  • Best Dress man - Haziq Irfan ( my pakwe pooh)


    Kesimpulan :
    walaupaun majlis ni tak buat dekat hotel yang berbintang bintang , tapii ,persiapannya pun macam hotel . agak membanggakan sebab semuanyaa pengawas yang handle .  YDP PIBG ckp *wahhh , macam dekat hotel haaa* ahaii , time tu aku dengan iman radi senyum kambeng laaa . good job semua . even ada sikit berlaku kekecohan , tapi itu normal la kan . yang bestnyaaa ! AJK tertinggi dapat hadiah special sikit . AJK tertinggi ada 6 orang . semuaa nk ice watch tuu . aku tanakk . aku nk handbag . mula mula nk beli tudung , tapii mahal sangatt . sampai 30 ringgit pulakk . hadoo , so aku amik keputusan untuk memilih handbag bewarna coklat yang comel . yelaa , buat apa nk beli jam ? jam aku dah ada . lagii special .ahaii :*

    Terima kasih kepada semua guru-guru dan rakan-rakan yang telah bekerjasama bagi memastikan majlis berjalan lancar . dan jutaan terima kasih diucapkan kepada Pn Siti Azlin bt Abu Zarin kerana telah banyakkkk menyumbang jasa , tenaga dan wang . FYI , semua barang barang tu , aku , eyman dengan mas yang pergi beli dengan cikgu azlin . terima kasih cikgu . jasamu dikenang :')


    muka excited haaa ~


    my lelaaa :*

     oh ballon :')



    with Pn Siti Azlin & Mohd Iman Radi



    puas dahh aku cover time makan .



    yeyyy ! menang !



    hadiah kuiz yawww :')



    time ni tengah syok syok nyanyii . tetibaa.........



    haziq naik atas bagi ballon pooh . ahaii , terima kasih yaa :')


    muka terujaa dapat ballon pooh :D



    my pakwe pooh :')



    eheeeeeee :D

    alhamdulillah :')



    pergi tangan kosong . balek bawak 9 hadiah :*




    btw , tahniah buat pengerusi majlis

    |
    |
    |
    \/

    semoga tahun depan pihak sekolah dapat buat program yang lebih banyak untuk kami semua . insyaALLAH

No comments:

Post a Comment