Thursday, November 1, 2012

salam cinta :')

oyeh oyeh , baru jea lepas tengok cerita tu . ehem , tak de laa nk menapak ke panggung sana . tengok dekat ohumedia.com jeaa . tengok trailer je aku dah dapat rasakan yang ceritu tu boring . so aku takde ah nk tengok sangt . sampai lah haritu kawan aku suruh tengok , baru laa tergerak hati nk tengok . and yaa , betul sangkaan aku . tak lah best mana cerita tuh . cuma dye punya penyampaian yang menusuk kalbu sikit lahh . paleng comel masa kamal adli menangis bagai gila masa diana amir balek mesir . paleng sweet masa dyeorg doa . and , paleng comel + sweet , part akhir skali *assalamualaikum makmumku* , *waalaikumusalam imamku*  okeyy , tu jea kot yang best .


#tengok cerita ni otak aku melayang jauh . haha , gatal ? bukann , memikir masa depan :)


MAZDA -_-

No comments:

Post a Comment