Tuesday, December 4, 2012

HARINI AKU SORUNG JE YANG RAJIN

kelas tambahan akaun macam biasa . semalam aku tak datang atas masalah yang tak dapat dielakkan . tau tau je dpt call dari kidal . bising dia pahal aku tak datang . hahaha . gairah sangat nk dengar gossip la tuu B-) . TAPII ! harini aku rajin ^_^ . aku datang dannnnnn , takda sorung pun . sampai sampai je , acik guard ckp *ada kelas lagi ? kau sorung je baru datang dek . yang lain takdo* oh yaaa . teruja sungguh . so aku berdua jea dengan cikgu . hampeh je semua . haha . disebabkan aku berdua je dengan cikgu , so agak bosan . sebab takda member nk ajak borak . apa lagiiii




bergambo lerr . ahaii . gamba paling besar ni menunjukkan den sodeh kengkawan tak datang . haha . hampeh betul korung nih . grr ! haha .

No comments:

Post a Comment