Wednesday, April 11, 2012

masjid india

elok ade kereta , nk jugak naek KTM pegi masjid india . haaa , rabak kaki aq . ponek woo . nak angkat barang2 lagi . shopping mcm gile pulak . biasanya  , kalo shopping , barang barang simpan dalam kereta , ni bawak kehulur , ke hilir . memang nk patah 16 ah tangan aku . yg buad aku paneh nyaa , ade pulak sedara mara sesama bangsa dengan randy pangalila msok dlm coach wanita . haih , sakitnya hati aku tgok kaw . ade yg pandang slek , dyer bud dunno jea . dasar enggak sedar diri ya kamu pak ? orang2 kayak kamu ni , harus diusir sajaaa . masa balek , dapat jugak aku duduk . duduk sebelah beby . beby tu comel nyaa , tak terkata . gigi dyer , muke dyer . aum aum . tengah borak2 dengan angah , tiba tiba dyer pegang handbag aku , then pengang tangan aku . ape lagi , aq pun berbachak2 laa . then dalam sesak2 ni . ada sorung pakcik TERRmasok dkat coach wanita , mula mula dyer tak perasan . bile dah perasan , tekejot berok ah muka dyer . dyer nk tuka , tapi dah lambek . so terpaksa duduk antara gegurl2 ni haa .


dah takda benda nk ckp , yang penting aq penat sangat . btw , tengs ibu .<3 !

No comments:

Post a Comment